Доставка, оплата та повернення товарів

Доставка, оплата та повернення товарів 1

Ми працюємо під час війни.

Як сплатити за замовлення у магазині «Sальвадор»

Звертаємо Вашу увагу на те, що ми відправляємо товари тільки після повної передоплати замовлення. Оплату можна зробити на розрахунковий рахунок магазину «Sальвадор». Після оформлення замовлення обов’язково уточніть актуальність номера розрахункового рахунку у менеджера телефонів, які наведені на сторінці контактів.

Мінімальна сума замовлення – 120 гривень.

Оплата за товар, що Ви замовили, здійснюється на розрахунковий рахунок:

IBAN UA973515330000026009052167966

Отримувач: ФОП Легецька Ольга Василівна.

Але перед тим, як Ви збираєтеся здійснити оплату, обов’язково зв’яжіться з менеджером магазину та уточніть актуальність даного способу оплати!

Доставка замовлень магазину «Sальвадор»

  • Служба доставки «Нова пошта»
  • Кур’єрська доставка «Нова пошта»
  • Самовивіз з одного з наших магазинів.

Відправлення замовлення на суму до 5000 гривень здійснюється за рахунок замовника до поштового відділення Нової Пошти, яке Ви обрали під час оформлення замовлення, або кур’єрською доставкою «Нова пошта» до дверей Вашого будинку (офісу) згідно з поточними тарифами «Нової пошти».

Надсилання замовлення на суму понад 5000 гривень здійснюється безкоштовно (за рахунок магазину «Sальвадор») перевізником «Нова Пошта» до Вашого поштового відділення «Нова Пошта».

Політика повернень магазину «Sальвадор»

Обмін/повернення товару належної якості може бути здійснено споживачем відповідно до вимог ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, не може бути ним використаний за призначенням, за умови:

  • якщо він не був використований
  • якщо збережено його товарний вигляд
  • споживчі властивості, пломби, ярлики
  • розрахунковий документ, який був виданий споживачеві разом із товаром, що був проданий.

У разі винекнення необхідності обміну/повернення товару споживач зобов’язаний невідкладно повідомити про це менеджера магазину та обміняти чи повернути товар протягом 14 днів, не враховуючи день купівлі. Якщо споживачем було порушено цей термін, товар обміну/поверненню не підлягає.

Зворотня доставка товару у магазин «Sальвадор» для обміну/повернення здійснюється за рахунок покупця. Повернення коштів за товар, що підлягає обміну/поверненню, здійснюється на банківську картку Visa/Mastercard покупця протягом трьох банківських днів.

Якщо на момент обміну аналогічного товару у продавця немає, продавець залишає за собою право повернути споживачеві кошти у розмірі вартості товару, що буде повернений покупцем.